یکی از حوزه های کار گرافیست ها، طراحی و چیدمان قالب هایی برای تبلیغات چاپی می باشد . طرح معرفی و بازاریابی برای محصول ها و خدمات کمپانی ها، از راه‌های مختلف  طراحی کارت ویزیت  فیس می گیرد . یکی از این طرق، چاپ و نشر آگهی ها می باشد .
تبلیغات چاپی خواه جهت بازاریابی منتشر شده باشند و خواه جهت معرفی و اطلاع رسانی، شامل دو حوزه می باشد: تبلیغات چاپ گردیده در مطبوعات ، تبلیغات چاپ گردیده غیر مطبوعاتی
به آندسته از تبلیغات که برای چاپ در خبر نامه ها، مجلات، فصلنامه ها، و . . . پباده سازی می گردند، تبلیغات چاپی مطبوعاتی گفته می شود و تبلیغات چاپی غیر مطبوعاتی شامل کاتالوگ، بروشور، پوستر، کارت پستال و ست سندها اداری و . . . می باشد .

تبلیغات
چاپی مطبوعاتی همانگونه که اشاره شد ، به آندسته از تبلیغات و آگهی ها که در خبر نامه ها و بقیه نشریات منتشر می گردد، تبلیغات چاپی مطبوعاتی گفته می شود و مخاطبان این اطلاع رسانی ها، همان خوا‌نندگان و مخاطبان آن خبر نامه یا نشریه می باشند . از مزیت های چاپ آگهی در مطبوعات نسبت به بقیه رسانه ها، در این می باشد که مخاطب مطبوعات با متانت به قرائت اطلاع رسانی می پردازد و مخاطب مخصوص آن آگهی محسوب می شود و هنگام نظاره آن، تنها خود را مخاطب آن اطلاع رسانی می پندارد و این احساس، تاثیر گزاری آگهی را عمده می کند . رومه ها یکبار و با سرعت بیشتری نسبت به مجله ورق زده و خوانده می شوند و معمولا در انتها روز به دور انداخته می شوند، البته مجلات ممکن میباشد مدتها حفظ شود و چه بسا در کلکسیون سایر نشریات اشخاص نگهداری شوند .

بدین ترتیب از در میان آگهی های تبلیغاتی چاپ شده در مطبوعات، اطلاع رسانی های مجلات نسبت به مجله ها، تاثیر بیشتری دارد و به غیر عامل ذکر شده در بالا بایستی بیشتر کرد مخاطب خبر نامه ممکن است بارها و بارها به صفحه ها گذشته گشوده گردد و نشریه را تعدادی بار ورق بزند و در هر بار تورق، آگهی شما را ببیند و به تبع آن ماندگاری آن در ذهن او اکثر می گردد و طبق لحاظ جامعه شناسی، دیدن تعدادی باره، انس و عشق و علاقه را بر می انگیزد و ممکن می باشد در غایت ، بازدید کننده آگهی، به مصرف کننده فرآورده یا خدمات شما بدل گردد .

ت تبلیغات اقتضا می نماید که بدانید آگهی شما در چه نشریه ای، با چه گونه مخاطبانی و به چه تیراژ یا این که شمارگانی، چاپ و منتشر می گردد . در حیث گیری دسته مخاطب نشریه یا این که رومه و شمارگان آن، شما را در بررسی از آگهی و بازاریابی جنس یا این که خدماتتان امداد می رساند .
 

تبلیغات چاپی و بازاریابی آنلاین با هم چه ارتباطی دارند؟

نکته های کاربردی برای طراحی لیبل

کارت ویزیت و روانشناسی

تبلیغات ,آگهی ,چاپ ,ها، ,ها ,چاپی ,می باشد ,تبلیغات چاپی ,اطلاع رسانی ,شود و ,خبر نامه

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

هجرت‌نوشته‌ها کدنویس شو codnevissho جامعه شناسی قهوه گانودرما یادداشت‌های یک شهروندِ هزارهِ سوم تراکتور آذربایجان فروش راهبند به قیمت همکاری مقالاتی درباره یادگیری زبان انگلیسی روان کننده بتن در سیمان و عمران، خرید