لیبل از جمله سازه های کلیدی و موثر تبلیغاتی می‌باشد که نقش اصلی و سازنده ای در جذب مشتری و جلب خشنودی وی ایفا می کند . به همین برهان نگارنده بر آن شد تا در این یادداشت به طراحی کارت ویزیت  چک نکته و یافته هایی کاربردی در این خصوص بپردازد .

با
مشتری گفتگو کنید هیچ گاه تصور نکنید که از منظور و رغبت های مشتری آگاه می باشید . همواره با مشتری در تماس باشید، با وی بحث و اظهار کرد و گو نمایید و اطمینان حاصل فرمائید که هم مشتری بینش و تصور صحت از منظور ی خود دارد، نیز شما به صدق از خواست و طرح مورد نظر او با خبر هستید .

لیبل

این جلسه باید با حضور و درخواست سازمان برگزار شود . مشتری اندک خیس تمایلی به این دست نشست و جلوس کرد ها نشان خواهد اعطا کرد .
هم اکنون این پرسش مطرح می شود که چه مسئله ها و محور هایی بایستی در این گرد‌همایی مطرح و آنالیز شوند:
لوگو: لوگو اولیه المان لیبل می‌باشد که باید در این نشست به آن پرداخته شود و لازم می باشد بیشترین تلاش برای هماهنگی لوگو و لیبل حاصل شود .
جزئیات کالا: مشتری کم خیس به آن چه که می بایست و واجب است که بر روی مال درج شود اعتنا نشان می دهد . این وظیفه ی طراح می باشد که از مشتری بخواهد تا برای درج جزئیات، آمار و ارقام مورد نیاز برای درج روی لیبل، او را همراهی نماید . فراموش نکنید که لیبل و طراحی آن، پیش از آن که بر اعتبار و بها سازمان مورد نظر اثر گذار باشد، اعتبار و بها طراح و شرکت پباده سازی را آرم می رود . پس واجب می باشد کمپانی طراح، بیش از مشتری به فعالیت و اجرای آن قیمت بدهد .
هر آنچه بایستی از مشتری دریافت کنید: طراح و کمپانی ذی‌ربط بایستی بتواند فایل، طراحی، اتود، پیش طرح و هر آنچه که به طرح مشتری مربوط است را از مشتری اخذ کند . گرچه ممکن می‌باشد برخی از مشتری ها بدون هیچ دسته طرح نخستین به شرکت وارد شوند . با این حالا در این مسئله نیز می بضاعت از هدف و ایده هایی که الهام بخش مشتری در تولید طرح موضوع لحاظ هستند، باخبر شد . گذشته از این، فراموش نکنید که برخی از مشتری ها چندان درک درستی از موضوع های خاطره شده ندارند و این وظیفه ی طراح است که بتواند به مخزن های درونی مشتری درباره ی طرح مورد حیث دست یابد .
گونه بسته بندی: اطمینان حاصل کنید که بسته بندی قضیه لحاظ با لیبل و طرح زمینه حیث هماهنگی داشته باشد . چه زیاد لیبل های جذابی که به دلیل عدم منفعت مندی از بسته بندی مناسب دیده نشدند . این خود مستم گرد هم آیی ای در بین گروه های طراحی و گروه بسته بندی میباشد .
علم برندینگ: بهتر می باشد مشاوره و گردهمایی ای مشترک در میان مجموعه پباده سازی و بازاریابی هم انجام شود تا طرح لیبل از نگاه بازاریابی هم اثرگذار و نافذ باشد .
لیبل

آناتومی
لیبل
هم چون دیگر بنا های تبلیغاتی و چاپی، لیبل نیز آناتومی و ساختار توصیف گردیده ای دارد که به آن می پردازیم .

لیبل از سه جزو حساس تشکیل گردیده است که عبارتند از: خط ایمن (خطی که سپس از خط تریم قرار می گیرد)، خط تریم (خط حاشیه) و حوزه‌ ی بلید (ناحیه ی آنگاه از خط تریم) . کلیه ی آن چه که یک طراح پباده سازی می کند، در حوزه‌ ای که به وسیله ی خط ایمن محاط شده، قرار می گیرد .

اعتنا به خط و حوزه‌ های یاد گردیده منجر می شود تا طراح حساب گردیده تر فعالیت نماید و طراحی از چارچوب تعریف گردیده نکند .

لیبل

در نقطه پایان به دیگر المان هایی که می توانند در پباده سازی لیبل نظر شوند می پردازیم و نکته های کاربردی در مرحله ی بعد از آن از طراحی لیبل را، در مقاله ی آتی آنالیز می کنیم .

موادسازنده کالا: بهتر می‌باشد موادسازنده و مواد آفریننده ی محصول در لیبل درج شوند . هر چه ظریف خیس و مشتمل بر تر، خوب تر .

سند نامه: سند طومار از گزاره ابزار هایی است که کمپانی و طراح های متعددی برای درج آن رغبت به نشان می دهند . با این حال، سفارش نگارنده این است که از بین مدرک نامه های مختلف، خوب تر آن میباشد که گواهی مربوط با جنس بر روی لیبل درج شود .

توصیه های کاربردی: خوب تر است پیشنهاد، دستورالعمل و هر آنچه که مشتری را در خرید، مصرف و نگه داری فرآورده یاری می دهد، بر روی لیبل درج شود .

تبلیغات چاپی و بازاریابی آنلاین با هم چه ارتباطی دارند؟

نکته های کاربردی برای طراحی لیبل

کارت ویزیت و روانشناسی

لیبل ,مشتری ,های ,ی ,طرح ,درج ,از مشتری ,در این ,است که ,که به ,بسته بندی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

یا بنی آدم گُوالیدَن اتصالات هبلکس رضا پَـــــــــــــرواز پایگاه صهیون‌پژوهی خیبر سر آشپز نهضت مطالعه داروخانه دکتر اصدق کتاب بابای پولدار بابای بی پول موسسه علم آفرین