با توسعه به کار گیری از وب و استفاده از آن در بازاریابی و همچنین محبوبیت رویه های سنتی بازاریابی مانند تبلیغات چاپی می بایست راه هایی برای رابطه رویکرد های بازاریابی آفلاین و آنلاین پیدا کنیم و در استراتژی طراحی کارت ویزیت  های بازاریابی از آن ها به کارگیری کنیم . در این مقاله به معرفی کوتاه کننده های نشانی های اینترنتی و به کارگیری از آن ها در بازاریابی آنلاین پرداخته می شود .

کوتاه
کننده های نشانی های اینترنتی چه هستند؟
در واقع ابزارهای آنلاینی می باشند که آدرس های اینترنتی طولانی را به آدرس های کوتاه تبدیل می نمایند که امکان به یاد سپردن بیشتری دارا هستند . همچنین از شیوه ابزارهای کوتاه کننده اینترنتی می توان تعداد بازدیدها و تاریخ آن ها را هم مشخص و معلوم نمود .یک رویکرد به کارگیری از آدرس های کوتاه اینترنتی میباشد .می بضاعت آدرس های کوتاه اینترنتی را بر روی نوشته های چاپی درج نمود و اشخاص را ترغیب به بازدید از آن ها کرد و تعداد بازدیدها به یار مورخ و خصوصیات آن ها را مقدار گیری نمود . مثال ای از وب سایت های کوتاه کننده آدرس های اینترنتی وب سایت bit .ly می‌باشد و مثال ای از این نشانی های کوتاه مانند آدرس تحت است .

http://bit .ly/QiRLtR

اما
شیوه استعمال از تکنیک کوتاه کردن نشانی های اینترنتی و ارتباط با بازاریابی آنلاین به شرح پایین است:
۱) برگه فرود مخصوص برای فروش مال یا خدمت خود ساخت نمائید ;بر روی تبلیغ چاپی کد تخفیفی به همراه نشانی کوتاه اینترنتی درج فرمایید و بینندگان را ترغیب نمائید تا با بازدید از کاغذ فرود و وارد کردن کد تخفیف ، متاع یا سرویس قضیه نیاز خویش را با تخفیف خریداری نمایند .

۲) آدرس کوتاه اینترنتی ساخت نمایید ;به اینترنت وب سایت های کوتاه کننده نشانی های اینترنتی مراجعه فرمائید و نشانی اینترنتی قضیه نظر خود را از نحوه آن ها کوتاه نمایید . از ابزارهای ردیابی یوزرها اینترنتی نیز مانند گوگل انلیتیکس برای رهگیری بازدید کنندگان استعمال نمایید .

۳) نشانی کوتاه اینترنتی ساخت شده را در تبلیغات چاپی درج نمایید; در حالتی که از کمپین های تبلیغاتی چاپی نظیر تبلیغات چاپی در خبرنامه استعمال می فرمایید نشانی های منحصر به شخص برای هر کدام ساخت فرمائید و تعداد بازدیدها را ردیابی فرمایید .

۴) داده ها را محاسبه کنید; تعداد بازدید ها در کمپین های متفاوت را محاسبه و کمپینی که دارنده بیشترین بازدهی است را برای ادامه کار تبلیغاتی تعیین کنید . به تیتر نمونه شما در خبرنامه و رومه تبلیغات خود را چاپ می نمایید و می خواهید مقدار موفقیت را میزان گیری فرمایید . نشانی کاغذ فرود را با دو وب تارنما کوتاه کننده نشانی های اینترنتی متعدد کوتاه نمائید . در تبلیغات چاپی گوناگون یکی از نشانی ها را در تبلیغات خبر نامه و دیگری را در تبلیغات مجله قرار دهید . برای تبلیغات در خبرنامه یک کد تخفیف و برای خبر نامه هم یک کد تخفیف دیگر در حیث بگیرید . بعد از آن از چاپ تبلیغات اعداد به دست آمده را نظارت نمائید به عنوان نمونه از نشانی کوتاهی که در مجله به چاپ رسیده است ۱۰۰ نفر و از آدرس کوتاه رومه ۳۰ نفر به صفحه فرود مراجعه کرده اند . کسانی نیز که با کد تخفیف نخستین از صفحه خریداری کرده اند ۵ نفر و افرادی که از طرز کد تخفیف بعدی خرید کرده اند ۱ نفر هست . این نشان می دهد که میزان برد کمپین تبلیغات در مجله ۵% و در خبرنامه نسبتاً ۳% می باشد . پس تبلیغات در رومه به تیتر گزینه برتر گزینش می گردد .

تبلیغات چاپی و بازاریابی آنلاین با هم چه ارتباطی دارند؟

نکته های کاربردی برای طراحی لیبل

کارت ویزیت و روانشناسی

های ,کوتاه ,اینترنتی ,تبلیغات ,ها ,آدرس ,نشانی های ,های اینترنتی ,آن ها ,های کوتاه ,تبلیغات چاپی ,کوتاه کننده نشانی ,نشانی کوتاه اینترنتی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Dayta فروش اینترنتی ماهی و میگو جنوب دروس کنکور (عربی / فارسی ) اعتبار سنجی بلاگی برای فایل ها دفتر خاطرات اشلی درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی آسایش گستر _ خدمات نظافت و شستشو در شیراز فیزیوتراپی تولید کننده محتوا